2012. április 13., péntek

Így kezdtem: CS: Source

    Otthagyva az 1.6 világát, váltottam a Source-ra.
    Nem jelentett nagy kihívást, hogy megszokjam az új pályaelemeket, csak a lövés technika volt egy kicsit zavaros.
Ahogy az 1.6-ban megszoktam a lövést az ak-val, vagy az m4-el, azt nem volt könnyű áttanulnom. Sokszor a nem megfelelő tunkolásért haltam meg.
    De ez engem nem zavart, hisz rengeted időm volt, hogy megszokjam.


  Első napokban, amikor felmentem egy-egy publik szerverre, sokat tudtam ölni és ez jó biztatás volt, hogy a "néhány napos skillel" is tudok ilyen szinten játszani. Gyakoroltam és gyakoroltam, míg több klánból is kaptam jelzéseket, hogy szívesen látnának engem, mint tagot. Sokan mondták, hogy még kell fejlődnöm, ez így is van, de a meccseken mindig kiveszem rendesen a részem. Néhány régi csapattársam mondta, hogy milyen jól tudok információkat közvetíteni a többieknek, jól felismerek egy-egy szituációt, és gyorsan vág az eszem. Ezeket már az 1.6-ban is gyakoroltam, így nekem nem volt meglepő, hogy könnyedén átverek néhány mit sem sejtő ellenséget. Még messze vagyok, az általam kitűzött céltól, de mindent megteszek és gőzerővel dolgozom tehát játszom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése