2012. május 27., vasárnap

Perifériák (2012)

  Sokan kérdezték tőlem (és más játékosoktól is), hogy milyen egeret használok, milyen beállításaim vannak a játékban, milyen a configom, mennyi a sensitivity-m, milyen a gépem, stb. Ennek megfelelően most ezekre a kérdésekre is megpróbálok válaszolni.

  Már többen is érdeklődtek a configom iránt, kérték, hogy küldjem el nekik meg ilyenek. Szerintem nem ettől lesz valaki jó játékos. Tegyük fel, hogy egy config jobban adja, mint az alap cfg, de ettől még nem lesz valakiből jobb játékos. Én a magam részéről nem töltök el sok időt a saját configommal, csak azokat a beállításokat változtatom meg, amelyeket éppen akarom. Voltak, akiknek elküldtem a configomat, de nem tudtak kiigazodni rajta. Az igazat megvallva nem bonyolítottam túl, csak néhány változtatást raktam bele, és pár fegyvert bind-re raktam, megkönnyítve ezzel a vásárlást a CT vagy T kezdőponton.

  Másik fontosság, amiről beszélni akarok, az az egér kérdése. Nekem egy Trust GXT 14 Gaming egerem van, ami képes a 2400 dpi-n is funkcionálni. Mondjuk nekem nem kell az, hogy magas legyen a dpi, mert nekem az olyan, mint ha egérgyorsítás lenne. Ezen az egérén is a fix 800 dpi-t használom csak, ami nekem bőven elég. Ennyivel is letudja az egér követni az össze mozgást, bármilyen gyors is legyen az. Előnye az, hogy nem drága, nagyjából 3000-4000 forintért meglehet vásárolni. Nekem bevált, mert semmi problémám nem volt vele az elmúlt majdnem egy évben, amióta használom, és ami nekem fontos egy egérben az az, hogy kényelmes legyen. Hát ez az egér ezt teljes mértékben igazolta. Egy régebbi egerem, a Genius NetScroll 100, ami egy nagyon jó kis rágcsáló. 1200 dpi-re képes, ami egy normális optikai egérnek felel meg, hisz az is egy optikai egér. Ez egy régebbi kiadású egér és alig 1000 Ft.

  Másik fontosság, hogy ha valaki kényelmesen akar játszani, ahhoz mi kell. Kezdjük ott, hogy egy normális PC, ami képes bármikor 80-100 Fps-t biztosítani. Az a legjobb, ha akár 200 Fps-t is ad, mert úgy szinte biztos, hogy a játék nem fog akadozni, nem késik a fegyver és nem csúszkál a hitbox. Sajnos az utóbbi időben mindenféle update-el elrontották a Source-t. Szerintem ezt mindenki észrevette már. Ez azért rossz, mert kicsit a hitbox is elvan cseszve. Nem adja be mindig a találatokat, valamikor kevesebbnek adja be. Ez azért szervertől is függ. Játszottam olyan szerveren, ahol szinte minden kis lövést beadott, nagyon jó volt ott játszani. De sajnos azokon a szervereken, amiket telepakolnak zenékkel és felesleges effektekkel, ott azok mind kicsit szaggatják a játékot. Főleg ha a szerveren sokan vannak. (Pl. Kent..)

  A kényelmes játékhoz kell kell egy jó monitor, egy megbízható fülhallgató és akár egy jó billentyűzet is. Nekem egy Chikony
KU-0512 HU multimédiás billentyűzetem van. Ez nem egy gamer billentyűzet, de viszont sokféle funkciója van. Rengeteg olyan gomb van rajta, ami a számítógépen csinál valamit. Például az egyik bal oldalon lévő kis gyorsbillentyű lenyomásával a számítógép megnyitja a számológépet, egy másikkal a videólejátszásokat lehet szabályozni (Stop, Play).

Ehhez kapcsolódóan bemutatnám az én saját fülhallgatómat, ami egy Logitech Clear Chat Premium PC Headset. Kicsit drága fülhallgató, de viszont szerintem minden pénzt megér. Nekem nagyjából 2-3 havonta voltak új füleseim, mert mind tönkrement, de viszont ez már majdnem fél éve bírja, ami nálam újdonság. :)
A hangzására nincs panasz, és ez mellett a mikrofon is kifogástalanul működik. Csak ajánlani tudom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése